Sprawdzony silnik, dobre zawieszenie - pełna satysfakcja.
To jest brakujące ogniwo polskiego rynku PITBIKE, szybki, sprawny, niezawodny motocykl z silnikiem 140ccm. Już w standardzie większy gaźnik i regulowane zawieszenie - musicie wziąć go pod uwagę szukając nowego PITBIKE.
Typ silnika | YX 140 cm3 4T, 2-zaworowy |
---|---|
Chłodnica oleju | Aluminiowa |
Gaźnik | Molkt PZ 26 mm |
Moc | 12 KM przy 7800 obr/min |
Zapłon | CDI |
Rozruch | Kopniak + elektryczny |
Ilość biegów | 4 biegi w układzie N-1-2-3-4 |
Sprzęgło | Manulane |
Napęd/przełożenia | Łańcuch KMC 420/przód 15, tył 41 zębów |
Zawieszenie przód | Amortyzatory o długości 730 mm regulowane |
Zawieszenie tył | Amortyzator o długości 280 mm regulowany |
Wahacz | Stalowy |
Hamulec przód | Tarcza ϕ220mm zacisk 2-tłoczkowy |
Hamulec tył | Tarcza ϕ190mm zacisk 1-tłoczkowy |
Koło przód | Opona Kenda 60/100-14”, obręcz stalowa 1.4/14, CNC piasta |
Koło tył | Opona Kenda 80/100-12”, obręcz stalowa 1.85/12, CNC piasta |
Kierownica | Aluminiowa Fatbar 28mm Protaper |
Wysokość do kierownicy | 100 cm |
Wysokość do siedzenia | 80 cm |
Rozstaw osi kół | 122 cm |
Prześwit | 24 cm |
Pojemność zbiornika | 5 l |
Paliwo | Benzyna bezołowiowa |
Olej | 10W-40 półsynetyczny |
Dodatkowe informacje | Regulowane zawieszenie, aluminiowa chłodnica, czerwone piasty CNC, duży zbiornik paliwa, stacyjka, boczna stopka, wysokiej klasy opony, niezawodny silnik z rozrusznikiem, plastiki KTM Style. |