Motocykl stworzony do off-roadu, duże koła, miekkie zawieszenie, filtr powietrza schowany pod siedzeniem, wysoko składana stopka boczna z bardzo dużym prześwitem motocykla.
Sprawdzony silnik YX 140 cc, osłonięte tarcze, zaciski i pompa hamulcowa, wbudowany licznik motogodzin i stacyjka wyróżniają go spośród konkurencji.
Typ silnika | YX 140 cm3 4T, 2-zaworowy |
---|---|
Chłodnica oleju | aluminiowa |
Gaźnik | JK PZ 27 |
Moc | 12 KM przy 7800 obr/min |
Zapłon | CDI |
Rozruch | Kopnik |
Ilość biegów | 4 (N-1-2-3-4) |
Sprzęgło | Manulane |
Napęd/przełożenia | Łańcuch KMC 428/przód 15, tył 41 zębów |
Zawieszenie przód | Amortyzatory o długości 780 mm |
Zawieszenie tył | Amortyzator o długości 280 mm |
Wahacz | Stalowy |
Hamulec przód | Tarcza ϕ220mm zacisk 2-tłoczkowy |
Hamulec tył | Tarcza ϕ190mm zacisk 1-tłoczkowy |
Koło przód | Opona 70/100-17”, obręcz stalowa 1.6/17 |
Koło tył | Opona 90/100-14”, obręcz stalowa 1.85/14 |
Kierownica | Aluminiowa Fatbar 28mm |
Wysokość do kierownicy | 109 cm |
Wysokość do siedzenia | 86 cm |
Rozstaw osi kół | 129 cm |
Prześwit | 35 cm |
Pojemność zbiornika | 5 l |
Paliwo | Benzyna bezołowiowa |
Olej | 10W-40 półsynetyczny |
Dodatkowe informacje | Hydrauliczne, duże hamulce tarczowe, wysoki prześwit, stacyjka, licznik mth, boczna stopka, wytrzymałe zawieszenie, osłony hamulców i ramy. |