Najlepszy Pitbike do stawiania pierwszych kroków w sporcie motocyklowym. Dedykowany dla najmłodszych rozpoczynających przygodę z motocyklami. Dlaczego właśnie on? Np.: dlatego, że posiada hydrauliczne hamulce tarczowe i tylny obsługiwany jest nogą, a nie ręką jak w innych tej klasy motocyklach, dzięki temu młody rider od początku uczy się odpowiednich nawyków. Co jeszcze? Wytrzymałe i dobrze pracujące zawieszenie ułatwia skuteczną jazdę. Świetna geometria ramy daje młodemu zawodnikowi poczucie wygody i pozwala przyjmować od samego początku prawidłową sylwetkę.
Nie znajdziecie drugiego takiego PITBIKE na polskim rynku.
Typ silnika | ZS 60 cm3 4T, 2-zaworowy |
---|---|
Chłodnica oleju | - |
Gaźnik | 16 mm |
Moc | 1,8 KM przy 7000 obr/min |
Zapłon | CDI |
Rozruch | Elektryczny |
Ilość biegów | 1 |
Sprzęgło | - |
Napęd/przełożenia | Łańcuch KMC 420/przód 15, tył 39 zębów |
Zawieszenie przód | Amortyzatory o długości 560 mm |
Zawieszenie tył | Amortyzator o długości 230 mm |
Wahacz | Stalowy |
Hamulec przód | Tarcza ϕ170mm zacisk 1-tłoczkowy |
Hamulec tył | Tarcza ϕ170mm zacisk 1-tłoczkowy |
Koło przód | Opona 2,50-10”, obręcz stalowa |
Koło tył | Opona 2,50-10”, obręcz stalowa |
Kierownica | Stalowa |
Wysokość do kierownicy | 83 cm |
Wysokość do siedzenia | 58 cm |
Rozstaw osi kół | 91 cm |
Prześwit | 22 cm |
Pojemność zbiornika | 2 l |
Paliwo | Benzyna bezołowiowa |
Olej | 10W-40 półsynetyczny |
Dodatkowe informacje | Hydrauliczne hamulce tarczowe, gdzie tylny jest obsługiwany nogą, a nie ręką jak w innych tej klasy motocyklach, dzięki temu młody rider od początku uczy się odpowiednich nawyków, możliwość założenie bocznych kółek na tylną oś, regulacja manetki gazu, wysoki prześwit, stacyjka, boczna stopka, wytrzymałe zawieszenie, zrywka gasząca silnik podczas upadku. |